piątek, 5 maja 2017

Przygotowania do wielkiego dnia

Nadejście maja oznacza rozpoczęcie moich praktyk zawodowych. Już od poniedziałku będę miała okazję oglądać pracę projektanta od środka. Maj to również okres wielkich przygotowań do jednego z najważniejszych dni w moim życiu - ślubu mojej siostry. Do tego wydarzenia postanowiłam podejść ambitnie i uszyć dwie sukienki.


Nad sukienką na poprawiny zastanawiałam się długo i nadal się waham. Na ten moment planuję uszyć sukienkę z jedwabiu syntetycznego, o którym pisałam TUTAJ. Kupiłam kolorystycznie pasujący szyfon na wiązanie i pozostaje jedynie zszycie. Krój sukienki jest prosty, więc nie powinno to sprawić wiele trudności.


Sukienka na ślub jest najbardziej ambitnym przedsięwzięciem na jakie się zdecydowałam. Własna konstrukcja, delikatne tkaniny, dużo ręcznego szycia. W skrócie - suknia wieczorowa z koronki i szyfonu. Na ten moment mam wykonaną próbkę, na której będę modelować wygląd dekoltu. Przy koronce z ozdobnym brzegiem ważne jest równe i symetryczne dopasowanie wzoru. Sam przebieg szycia planuję opisać w oddzielnym poście, a efekty systematycznie publikować na Instagramie.


Tak wyglądają moje majowe plany krawieckie. Jestem pewna, że będą to ciekawe, a przede wszystkim pracowite cztery tygodnie. A co Wy chcecie stworzyć w tym miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.