środa, 29 października 2014

W bluzce czy w sukience?

Obiecane paski, czyli 2 w 1. Dzisiejszą bohaterkę posta można nosić na dwa sposoby - w zimne dni jako bluzkę, w cieplejsze jako sukienkę. Sprawdza się w każdych warunkach, co przez rok mogłam dokładnie przetestować. Tak, przez rok. Sukienka powstała w zeszłoroczne wakacje. Takie małe opóźnienie.


Pierwotnie z tego szyfonu chciałam uszyć model 108 z Burdy 4/2012. Rada na przyszłość: jeżeli będziecie chciały szyć ten model dokładnie wszystko zmierzcie. Burda podaje tam wymiary z kosmosu (po pierwszej przymiarce sukienka wyglądała jak bardzo designerski i zdecydowanie za duży worek) Po poprawkach całość wyglądała dobrze, choć trochę przestała przypominać pierwotny model. Pogłębiłam dekolt, skróciłam i zwęziłam zarówno całość, jak i rękawy. Tym sposobem powstała krótka i bardzo wygodna sukienka.




Sukienka załapała się nawet na ostatnie ciepłe dni :)


Ciekawe czy następny model z tego numeru też będzie robiła takie niespodzianki. Szyje się spódnica 118.


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już nie taka ruda. Kolor się trochę zmył :(

      Usuń
  2. Żółte paski, rude włosy, ciężkie buty - zestaw na jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łołołoł kochana jak ładnie:):) Bardzo mi się podoba! I masz świetny wygląd bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja sukienka powstała a moje rzeczy zaczęte z zeszłego roku dalej leżą i czekają na swoją kolej :) to jest dopiero. Zabrać mi się nie chce za to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie też leży wiele nieskończonych rzeczy, tylko czasu brak :)

      Usuń
  5. Ja także wiele modeli odkładam na lepsze czasy,jedną spódnicę skrojoną i po pierwszej mierze uszyłam po trzech latach aż wstyd o tym pisać ale nie raz tak bywa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie znalazłoby się mnóstwo takich rzeczy :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. no super ta sukienka wyszła :) jak mi się uda znaleźć trochę wolnego czasu to sama chętnie jakąś uszyję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością na nią czekam ;)

      Usuń
  7. Kocham paski! A ta sukienka jest taka optymistyczna :D Z przyjemnością bym ją założyła :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama staram się nosić ją jak najczęściej :D

      Usuń

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.