piątek, 7 marca 2014

Black, white & blue

Ferie spożytkowałam przy maszynie. Pracowała całymi dniami, głównie po to by wyrobić się z projektem edukacyjnym (o nim w najbliższym czasie). Ale udało mi się też uszyć coś dla siebie.
Do wyżej wymienionego projektu potrzebowałam jeansu. Użyłam starej spódnicy, został mi kawałek, więc uznałam, że uszyję sobie coś "patchworkowo" - jeansowego inspirując się świetną sukienką Long Red Thread. Wykorzystałam jeszcze jedną spódnicę, spodnie i wykrój 123/124 z Burdy 1/2012. Jedna spódnica to środki tyłu i przodu oraz ramiączka, druga to boki, spodnie to falbana. Ramiączka to tak właściwie pasek spódnicy. Była na gumce, materiał fajnie się odbarwił. W miejscu dziurek na sznurek naszyłam warkoczyk z tasiemki. Do falbany doszyłam podszewkę, dzięki czemu nie jest płaska, tylko na dole lekko zwija się do środka. Z jednej strony falbana wyprostowała się po wszyciu suwaka, przez co wydaje się asymetryczna (choć taka nie jest).. Aby nadać ciekawego efektu wykorzystałam lewą stronę jeansu.
Takie ładne czarno-białe zdjęcia wyszły pani fotograf :)





Dla zobrazowania koloru bluzki


I zbliżenie na detal:


Na zrelaksowanie, uspokojenie, dobry nastrój - zawsze Skylar.


Co sądzicie? Było warto pociachać tyle ubrań?

12 komentarzy:

  1. Recykling w najlepszym wykonaniu;) Moją uwagę przyciągnęło jeszcze coś - wisiorek nożyce, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Do kompletu z nożyczkami będzie jeszcze maszyna do szycia :)

      Usuń
  2. Super!
    I bardzo mnie ciekawi ten wspomniany projekt edukacyjny :):) czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Post o projekcie mam zamiar napisać w przyszłym tygodniu, najpierw muszę go skończyć :P

      Usuń
  3. Falbanka z podszewką jest ekstra, o wiele fajniej wygląda taka lekko zawinięta niż jakby była puszczona luzem. Choć może i luz byłby fajny? No, ale póki co nie potrafię sobie tego wyobrazić. Zrecyklingowałaś te ubrania nieźle, no i masz teraz 3w1;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Luzem wyglądała tak zwyczajnie, ja chciałam coś innego, poza tym zawsze podobały mi się takie zawinięte falbany i spódnice.

      Usuń
  4. Bardzo oryginalny uszytek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka, zdjęcia w kolorze podoba mi się trochę bardziej, ponieważ widać... kolor :D
    Falbana jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zdjęć w kolorze mogło być więcej, ale niestety warunki oświetleniowe pozwalały tylko na zrobienie dobrych zdjęć czarno-białych.

      Usuń
  6. Bardzo fajna bluzka! Baskinka fajnie ją wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie byłam jakoś przekonana do baskinek, ale ta bluzka sprawiła, że je pokochałam :D

      Usuń

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.