poniedziałek, 2 września 2013

Czas do szkoły

Jak wiele osób dzisiejszego dnia poczłapałam do szkoły. Nowi nauczyciele, nowe przedmioty i ostatni rok. SUPER!
 W tym roku postanowiłam sobie coś uszyć na tą okazję. Jak dla mnie najlepszym wyborem było coś uniwersalnego i klasycznego - mała czarna w tym wypadku to strzał w dziesiątkę. Użyłam modelu 118 z tegorocznej marcowej Burdy oraz dzianinę, którą dostałam kiedyś od wujka.
Szyło się sprawnie, choć wykończenia były dość żmudne. Na pewno wykorzystam jeszcze ten model. Jedyny zarzut jaki mam to lekko odstające plecy.
Żeby nie było aż tak nudno zrobiłam też pasek zapinany na zatrzaski. Naszywanie koralików do najmilszych czynności nie należało, ale efekt wszystko rekompensuje :)





Tutaj mniej więcej widać koraliki. Naszyłam też kilka z tyłu w miejscu przyszycia zatrzasków.
I nie. Nie noszę okularów. Chociaż chciałabym :P

Piosenka z 1968r.,ale jest to mój osobisty hit tegorocznych wakacji i zarazem najstraszniejsza piosenka EVER! (kto oglądał Naznaczonego wie dlaczego).


16 komentarzy:

  1. Brawo!:) Świetna jest ta sukienka. Ja na podstawie góry tego modelu niedawno też skończyłam szyć sukienkę, i to, co ja poprawiłam w plecach, to skróciłam je o jakieś 5-6cm pośrodku, schodząc do normalnej linii szwu przy bokach. Bardzo pomogło i zmieniło sposób układania się sukienki. Jeśli zamierzasz jeszcze wykorzystać ten model to sobie pokombinuj właśnie z tyłem, jak będziesz miała górę i dół, przód przyszyj czy przyfastryguj jak jest, i niech ktoś z tyłu pomoże ci ułożyć plecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Rada pomocna - z pewnością wykorzystam :)

      Usuń
  2. Do szkoły? Wyglądałaś jak gwiazda zmierzająca na konferencje prasową... Super! A pasek to już w ogóle boski...

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta sukienka! :) Pasek świetnie do niej pasuje, cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono, młoda damo, Twoje szycie jest na bardzo wysokim poziomie :)
    Oby tak dalej!
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, żeby mój poziom był bardzo wysoki, ale Twoje zdanie troszkę mi to przekonanie zmieniło :) Dziękuję.

      Usuń
  5. Świetna, bardzo klasyczna, ale ten paseczek ją bardzo ożywia. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sukienki mogłabym nosić, proste, klasyczne, jednolite. Wyglądałaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w takich czuję się rewelacyjnie :D Dziękuję.

      Usuń
  7. Śliczna sukienka, minimalistyczna i ładnie dopasowana. Pasek dodaje jej sporo uroku - warto było pomęczyć się z koralikami, efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak bardzo się nie męczyłam - jeden film i po sprawie :D Dzięki.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie. Żałuję, że ja w czasach szkolnych nie umiałam szyć i nosiłam tylko to co wyprosiłam od babci lub znalazłam w sklepie. A od babci bardzo trudno było wyprosić krótkie 'współczesne' rękawy:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.