piątek, 26 kwietnia 2013

Viens, Viens

Wiedziałam, że jak zacznę dramatyzować z powodu braku fotografa, ten problem zniknie :D

Oto mój koronkowy debiut. Wszystko sama wykroiłam (!), zszyłam prawie sama (pomoc przy zszywaniu marszczeń i przy pasku), noszę tylko ja :) Jest to model 106 z Burdy 12/2012. Spódnica jest zapinana na zamek w podszewce i zatrzaski na pasku i na rozcięciu spódnicy (łącznie sztuk 4). Najwięcej zabrało mi wycinanie dolnego brzegu koronki. Materiał miał tam jeszcze kawałek siateczki i pasek cieniutki.





KOCHAM MUZYKĘ FRANCUSKĄ! Od dzisiaj :D
Tego słuchaliśmy dzisiaj na lekcji. A raczej kawałek tego.


40 komentarzy:

  1. Ejjjj no super! A powiedz, skąd taka fajna koronka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koronka razem z materiałem podkoronkowym była prezentem świątecznym od cioci.

      Usuń
  2. o wow, wygladsz ślicznie i spódnica też taka jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Wygląda lepiej od oryginału, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka. Twoja nawet ładniejsza niż oryginał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  5. Łał :) Świetna spódnica. Twoja jest ładniejsza od oryginału :)Fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz uroczo i młodzieńczo :) podkreśla Ci urodę ta kiecka, świetny wybór materiału i koloru.

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! Wyglądasz świetnie. Podobają mi się koronki i chętnie bym miała, ale to droga zabawa a ja mam szafę tanich materiałów:) Będę wracać się pogapić, bo mi się naprawdę podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram przedmówczynie, wygląda lepiej niż w burdzie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła Ci bardzo ładnie, zdjęcia pierwsza klasa♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu moim i fotografa :D

      Usuń
  10. Jesteś ładna i szyjesz śliczne ubrania, tego już za wiele, bo przewyższysz perfekcjonizm o.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna spódniczka. Piosenka też fajna, rozumiesz słowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Rozumiem tylko część, bo dopiero drugi rok francuskiego mam. Ale sobie cały czas próbuję coś przetłumaczyć ( nie chcę iść na łatwiznę i wrzucać do translatora :D ).

      Usuń
    2. Tak się pytam bp ja rozumiem hi,hi :)

      Usuń
  12. Fakt, ładniejsza niż w Burdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie rosną takie koleżanki - fotografki...? Chciałabym sobie taką przywłaszczyć... ;-) Teraz to już jest komplet - piękne ciuszki, piękna modelka, piękne zdjęcia...U mnie takiego kompletu nigdy nie będzie... Buuu...

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeremcho, zapraszamy do Warszawy! :D
      Jest mi bardzo miło czytać takie słowa od Ciebie, dziękuję :)

      Usuń
  14. Przepiękna spódnica, jestem pod ogromnym wrażeniem !
    Oh francuska muzyka ... najbardziej to chyba lubię utwory grupy Kyo,
    ale generalnie ten język jest ładny to i piosenki lepiej się podobają niz np w innych jezykach (o niemieckim nie wspomne).

    pozdrawiam,
    SOLIEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Solien :)
      Rzeczywiście, w języku francuskim tkwi jakaś magia. Między innymi dlatego uczę się jego, a nie niemieckiego :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. oh, no ja niestety nie miałam takiego wyboru ;/bo jestem w humanistycznej klasie, a tam albo niemiecki albo angielski : wiodący, podstawowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest obowiązkowy angielski i do wyboru niemiecki lub francuski. Teraz w sumie trochę żałuje tego francuskiego mimo wszystko, bo w szkole do której chcę iść po gimnazjum jest niemiecki :(

      Usuń
  16. Bardzo ładna spódniczka, pięknie sie wkomponowałaś w krajobraz, tworzcie jednolitą całość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Krajobraz to też wkład fotografa :)

      Usuń
  17. O rany! Przepiękna! Uwielbiam takie delikatne koronki i najbardziej w połączeniu z czernią oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję :)
      Też uwielbiam połączenie koronki z czernią. A gdy koronka jest czarna zawsze kombinuję z kolorami :D

      Usuń
  18. śliczna! Taka dziewczęca i urocza. Pięknie ją uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.