środa, 21 listopada 2012

Zimnawo....

Ostatnio nie mam czasu. Na nic. Na blogogowanie, na szycie. Jak go znajdę, to albo się uczę, albo organizuję kącik krawiecki (pokażę go jak skończę).
Spódnicę, którą Wam dzisiaj pokażę uszyłam prawie miesiąc temu. Projekt własny. Jeżeli chodzi o materiał to nie pamiętam jak się nazywa, ale taki podszewkowy. Pierwotnie miała być spódnicą próbną, ale wyszła za fajna. Ogółem jest bardzo łatwa do uszycia.
Miałam ją pokazać już wcześniej, ale jak się już przygotowałam psychicznie na zdjęcia, to ktoś NIE CHCIAŁ ICH ZROBIĆ! (i tak Jagienko, mówię o Tobie). Ale powiedziałam sobie ,,Dość! Musisz ją pokazać!'' i pełna determinacji poleciałam w niej do szkoły mając nadzieję, że mini sesja zdjęciowa się odbędzie po lekcjach. No i się odbyła. Ale były trudne warunki. Zimnawo, ciemnawo (O 16! No jak tak może być!), zimnawo, samochodów chmara i zimnawo. Plus okazało się, że mój aparat uznał, że poćwiczy używanie flesza, co mu za dobrze nie wyszło, i każde zdjęcie było do obróbki. Bo prześwietlone. Tak troszeczkę... Coś się dało uratować, efekty niżej.
Na zdjęciach chyba widać tylko jedną hm... falbanę? po boku. Tak na prawdę są po obu stronach.




A jutro jadę do teatru z klasą :D (Nie będę musiała tańczyć walca na sztuce).


10 komentarzy:

  1. Spódniczka bardzo ciekawa, widać, że ją lubisz.
    ***
    WWW.ZAPALOV.BLOGSPOT.COM - BLOG O MOIM PROJEKTOWANIU MODY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rzeczywiście, to jedna z moich ulubionych spódnic :D

      Usuń
  2. spódnica fajna, a pierwsza fotka MEGA! trochę jakby padał śnieg albo coś innego;p efekt jest super i jakbyś nie wspomniała o problemach z aparatem możnaby uznać, że to efekt zamierzony.

    no i jeszcze jedna sprawa, ja nie chcę się czepiać, może w moim wieku to tak jest i będzie już tylko gorzej:D ale ledwo dowidzę co jest napisane na czerwono na szarym tle;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Co do literek to wiem, też czasami mam problemy, ale zawsze zapominałam, żeby to poprawić. Już to zrobiłam :)

      Usuń
  3. Ta spódnica do tej bluzki wygląda... no cóż, słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, spierać się nie będę, bo każdy ma swój gust. Jednak moim zdaniem połączenie tej spódnicy z ciężką górą wygląda ciekawie :)

      Usuń
  4. Hehe, w końcu dotarlam do tej informacji o wygranym CANDY. Bardzo się cieszę i czekam na naszyjnik z niecierpliwością.
    A progres jest i to spory. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że naszyjnik szybko przybędzie (i będzie cały) :D
      Nawet nie wiesz jak mi jest milo jak słyszę takie słowa od Ciebie. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa spódniczka. :)
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek oraz gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ciekawy blog, na pewno będę zaglądać :D

      Usuń

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.