sobota, 22 września 2012

Wspominki

Dzisiaj nie mój uszytek. Miała to być pierwsza uszyta przeze mnie rzecz, ale Charczerka się na materiałach za bardzo nie znała i nie wiedząc co robi kupiła chustę z... poliestru -.- Miałam uszyć sobie z niej bluzkę na urodziny mojej przyjaciółki, jednak za mnie zrobiła to babcia (i miała z nią trochę problemów, to co dopiero ja o.O). Skomplikowana bardzo nie jest, wystarczy zrobić nacięcie na głowę, podwinąć jeżeli materiał się siepie. Można też zszyć po bokach (moja akurat nie jest zszyta, tak sobie lata).







Trzymajcie się ciepło :)


8 komentarzy:

  1. Babcia się spisała :D bluzka super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest zajebista! na pewno ciężko się szyło ale wzór na materiale robi swoje, wyglądasz w niej SUPER!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękna bluzka, babcia jest super.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, zmotywuj, zainspiruj.